sunnuntai 14. joulukuuta 2014

Viimeisiä viedään

Aika kuluu, päivät kuluu ja arvokas lukuaika kuluu! Mihin mä hukkaan näitä päiviä? Perjantaista asti oon kulkenut vaan mun huoneen ja jääkaapin väliä. Syönyt, katsonut elokuvia ja sarjoja, siivonnut ja pakannut. Ajatukset on vaan ja ainoastaan ens viikonlopussa, lähdössä ja kotiinpaluussa. Millä ihmeellä saan itseni keskittymään ensin kokeisiin? 

 Eilen oli siivous- ja pyykkipäivä. Tein kaurakeksejäkin, että opiskelu sujuisi mukavammin. Ei se silti oikein sujunut..

Oon pakannut jo kaiken "turhan". Muutama vaatekerta ja meikit uupuu. Oli pakko alottaa, kun vähän jännitti mahtuuko kaikki, mutta hyvin mahtuu! :)


Tänään illalla on luvassa suomityttöjen pikkujoulut. Leivotaan pullaa ja joulutorttuja ja istutaan iltaa herkutellen. Ihan hyvä "päästä" hetkeksi pois näiden neljän seinän sisältä. Tänään olisi vielä muutama tunti aikaa suorittaa tehokasta kokeisiin lukua! Tarkoitus olisi tehdä muistiinpanot valmiiksi ja lukea markkinoinnin keissi. Ei siis mitenkään liikaa vaadittu. Maanantain pyhitän markkinoinnin pänttäämiselle, tiistain Ranskan kulttuurille ja keskiviikon ranskan verbien kertaamiselle. Hyvä suunnitelma, mutta toteutus onkin se hankalin osuus. Tasan viikon päästä olen jo matkalla kotiin! KOTIIN!! Vielä muutama päivä niin voin oikeasti keskittyä vain pakkaamiseen! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ensimmäinen päivä omalla tuvalla

Siinä se nyt on, meidän talo, oma tupa!  Tuntuu oudolta, epätodelliselta, että meillä on nyt se vanha talo, josta ollaan puhuttu aina. ...